سوالات متداول

۱- از چه طریقی میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟
شما می توانید از طریق قرارداد با شرکت سفارش خود را ثبت نمایید.
۲- در چه صورت می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
مشتری می تواند در صورت نیاز و در هر زمان قبل از پرداخت مبلغ، سفارش خود را لغو کند.
۳- هزینه ی ارسال به عهده ی چه کسی است؟
به عهده ی مشتری است و به صورت پس کرایه هنگام تحویل کالا از مشتری دریافت می گردد.
۴- آیا محصولات و خدمات ارائه شده تضمین کیفیت دارند؟
بله، به شرط کیفیت ۱۰۰ درصد ارائه می گردند.

جهت ارتباط با واحدهای شرکت و دریافت پاسخ سوالات خود با شماره 02122970257 تماس بگیرید.